هدف:
شناسایی زمینه های تاثیرگذاری و سهم تقریبی رسانه های نوین از مخطبان، نوع مخاطبانی که بیشتر با هر نوع از رسانه تعامل برقرار می کنند و نوع محتوایی که بر روی بستر رسانه بهتر به مخاطب آن می رسد.

محورهای انجام فعالیت:
در این پروژه با بررسی سوابق رسانه های مختلف در سطح بین المللی، با تحلیل سه کشور منتخب، الگوهای فرهنگی، جامعه ی مخاطب و نوع محتوایی که در هر یک از این کشورها از طریق رسانه به مخاطب منتقل می شود بررسی گردید و با تکیه بر مخاطب شناسی و محتوایی که هر یک از رسانه های نوین به مخاطب منتقل می کند، زمینه های تاثیر و تغییر در استراتژی های صدا وسیما بررسی می شوند.