اهداف:
ترویج و تبیین طرح هدفمندسازی یارانه ها به عنوان یکی از هفت محور طرح تحول اقتصادی دولت دهم و بسترسازی فرهنگی، اقتصادی در جهت به ثمر رساندن این امر مهم، هم افزایی با کارشناسان و مدیران این حوزه در راستای رفع مشکلات و همچنین نهادینه نمودن طرح هدفمندی یارانه ها در میان آحاد افراد جامعه

شرح فعالیت:
با توجه به ضرورت تبیین و ترویج اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها از سوی رسانه ملی، بر این اساس با برگزاری جلسات مختلف با مدیران این رسانه، تدوین طرح مشارکت در برنامه های مختلف رادیویی توسط مدیران صدای مرکز آذربایجانشرقی به این مجموعه پیشنهاد شد.
این مجموعه با تدوین طرح برنامه و ارایه آن به مدیران ذیربط و تصویب اجرای آن روند فعالیت خویش را آغاز نمود.
عمده فعالیت این مجموعه نقش سردبیری در اجرای این برنامه ها بود. به طوریکه این مجموعه در بخش محتوایی اعم از طراحی موضوعات، پیشنهاد کارشناسان و مسولان ذیربط زمینه همکاری را دوام بخشید
همچنین این گروه فعالیت خویش را در مجموعه برنامه های رادیویی با نویسندگی در برنامه های مختلف و نظارت بر حسن اجرای برنامه ها ادامه داد.
از کارشناسان این برنامه می توان به دکتر صادقی ریس دانشکده اقتصاد دانشگاه تبریز، دکتر مسجدی معاون برنامه ریزی استانداری آذربایجانشرقی و آقای دکتر حسینی ریس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اشاره نمود.
این برنامه ها عمدتاً در برنامه های “بیان و دانشیخ” از شبکه سراسری صدای مرکز استان آذربایجان شرقی هر هفته به صورت زنده پخش گردید.