اهداف:
– ایجاد وحدت رویه در معرفی و تبلیغات واحدهای عضو در شبکه صادراتی
– دستیابی خوشه به یک برند معتبر و شناخته شده در بازار داخلی و خارجی
– افزایش سهم محصولات خوشه در بازارهای صادراتی به کمک یک برند قوی
شرح مختصر:
در دنیای تجارت امروز برند سازی یکی از ضروریات است. در خوشه کفش و دمپایی قم با وجود اینکه تمامی واحدهای تولیدی دارای برند و لوگوی مشخص می باشند اما به جز چند واحد قوی بقیه واحدها به دلیل ضعف در مدیریت برند و عدم تبلیغات مناسب، چه در داخل و چه در بازارهای صادراتی برند شناخته شده ای نیستند. به این منظور ایجاد یک برند مشترک در خوشه و تلاش جهت مطرح کردن آن در بازار داخلی و خارجی نیاز بود که در برنامه های توسعه منظور شد.
مشاوران:
مهندس رضا شمس، مهندس مجید عقلایی، محمود حاجیلویی
همکاران:
عادل ربیعی، امیر ولی ، امیر عباسی ، سید محمد موذن