اهداف:
• ادبیاتسازی در ارتباط با مباحث مطرح در حوزه صنایع فرهنگی
• شناساندن نقش و اهمیت صنایع فرهنگی در چرخه اقتصادی کشور
برخی از سرفصلهای کتابها:
• ارزیابی صنایع فرهنگی: جایگاه محصولات فرهنگی در اقتصاد و جوامع
• خبرگزاریهای جدید ـ دیجیتالی
• بررسی مدیریت و سازماندهی چارچوب كاری فرهنگی
• بررسی فرهنگی امپریالیسم جهانی
• بررسی دیدگاههای فرهنگی: بهكارگیری ابزار و روشهایی كه در جهت تسهیل تغیرات فرهنگ اجتماعی (در زمینهی رسانه، مطبوعات و …) بهكار میرود.
مخاطبان اصلی کتاب عبارتند از:
• کارشناسان و مسئولین فرهنگی و صنعتی کشور
• مدیران و تصمیمگیران در حوزه مدیریت فرهنگی کشور
• دانشجویان و محققینی که در زمینه مسایل فرهنگی و همچنین آیندهپژوهی مشغول تحقیق و مطالعه هستند.