هدف:
بررسی دوره‌های رکود و رونق تورمی در بخش مسکن با هم‌فکری کارشناسان مربوط

محورهای انجام فعالیت:
• بررسی مفاهیم پایه نظیر: تقسیم‌بندی کالا (سرمایه‌ای، مصرفی، واسطه‌ای)، نیاز و تقاضا، متناسب بودن مسکن با نیاز، شاخص هزینه دسترسی مسکن، شاخص «سهم هزینه مسکن در سبد هزینه خانوار»، رکود و رونق تورمی
• نگرش کالای سرمایه‌ای به مسکن، ایجاد، تداوم و تشدید دوره‌های رکود و رونق تورمی در بخش مسکن
• مشکلات ناشی از تداوم دوره‌های رکود و رونق تورمی
• نگرش به مصرفی بودن کالای مسکن، راه‌حل کاهش و حذف دوره‌های رکود و رونق تورمی