فعالیتها:
در این طرح با شناسایی اهداف استراتژیك شركت ملی گاز در افق کوتاه مدت و بلند مدت، به وسیله مطالعه برنامه های کلان صنعت و نظر مدیران شركت ملی گاز، اهداف روابط عمومی، جوامع مخاطب این بخش و فرآیندهای تحقق اهداف روابط عمومی در افقهای بلندمدت و کوتاهمدت طراحی میشوند. همچنین متناسب با اهداف و فرآیندهای اجرایی و وظایف تعریف شده روابط عمومی در سازمان، ساختارهای لازم پیشنهاد می گردد. به نحوی که ساختار جدید روابط عمومی را قادر سازد نقش خود را در دستیابی شركت ملی گاز ایران به اهداف مورد نظر خود به صورت شایسته ای ایفا نماید. در کنار این برنامه ریزی، فرآیند مدیریت مصرف برای جامعهی مخاطب عام، الگوهای رفتاری و ابزارهای اجرایی جهت توسعهی الگوهای مطلوب مورد مطالعه قرار گرفته و سیاست ها و برنامههای اجرایی در این زمینه پیشنهاد میشود.