اهداف
آسیب شناسی محتوایی و ساختاری احکام برنامه چهارم توسعه در بخش صنعت و معدن و ارزیابی عملکرد صورت گرفته و نسبت آن با سیاست‌های کلی و اصل ۴۴ و نیز میزان دست‌یابی به اهداف پیش‌بینی شده.

محورهای فعالیت
در این پروژه موضوعات مختلف مورد اشاره در سیاست‌های کلی برنامه چهارم و سیاست‌های کلی نظام در بخش صنعت و معدن و نیز موضوعات مختلف احکام برنامه احصاء می‌شود و انعکاس سیاست‌های کلی برنامه چهارم و سیاست‌های کلی نظام در بخش صنعت و معدن و همچنین اصل ۴۴ قانون اساسی در متن احکام برنامه چهارم مورد بررسی قرار می‌گیرد.
همچنین، ضمن آسیب‌شناسی محتوایی و ساختاری احکام برنامه چهارم توسعه (ارزیابی قانون) در بخش صنعت و معدن، موضوعات مختلف مورد اشاره در سیاست‌های کلی برنامه چهارم و سیاست‌های کلی نظام در بخش صنعت و معدن و نیز موضوعات مختلف احکام برنامه احصاء می‌شود و انعکاس سیاست‌های کلی برنامه چهارم و سیاست‌های کلی نظام در بخش صنعت و معدن و همچنین اصل ۴۴ قانون اساسی در متن احکام برنامه چهارم مورد بررسی قرار می‌گیرد. سپس بر اساس یک دسته‌بندی موضوعی، به ارزشیابی عملکرد صورت گرفته و نسبت آن با سیاست‌های کلی و اصل ۴۴ و نیز میزان دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده پرداخته خواهد شد.