به گزارش روابط عمومی شبکه کانون های  تفکر ایران، نشست تشکیلاتی این شبکه، عصر امروز پایان یافت.

در این نشست پنج روزه عملکرد یکسال گذشته گروه های این شبکه در بررسی پیشرفت اقتصاد مقاومتی در کشور و عملکرد این شبکه در این بخش  مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. در بخش دیگری از نشست مذکور، محورهای پیشنهادات عملکرد در سال ۹۶ با رویکرد پیگیری اقتصاد مقاومتی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه این نشست ابتدا مرتضی فیروزآبادی، مدیر شبکه کانون های تفکر ایران (ایتان) با اشاره به موفقیت های عملکردی مجموعه ایتان از بدو تاسیس تا کنون، گفت: جوانی، پیگیری و استقامت برای حل مسئله، تکیه به مبانی انقلاب اسلامی و بهره وری بالای نیروی انسانی از دلایل اصلی موفقیت ایتان در کشور است.

مدیر شبکه کانون های تفکر ایران (ایتان) با اشاره به اینکه تعداد نیروهایی که در کشور به دنبال حل یک مسئله باشند، بسیار معدود هستند، افزود: چهار شرط مهم برای اقدامات پیش رو عبارت از؛ سلامت کاری و اخلاص، سلامت شخصی و عدم غرور، سلامت فکری بر پایه مبانی انقلاب، برخورداری از کارآمدی است که این چهار ویژگی در مجموعه های معدودی در کشور وجود دارد که ایتان از این نظر تقریبا ممتاز است.

وی با بیان اینکه عملکرد اقتصاد کشور در حد انتظارات و ظرفیت های کشور نبوده است؛  با اشاره به سیر تحول، تاریخچه، جهت گیری ها و اقدامات مجموعه ایتان، پیشبرد اقتصاد مقاومتی در کشور و رصد وضعیت آن را اولویت فعلی این شبکه اعلام کرد.

وی تثبیت تعاملات، ارتقای کیفی نیروی انسانی، ورود به میدان واقعی و عملیاتی، توسعه تعاملات با سایر قوای کشور و توسعه اثرگذاری را سیاست های آتی شبکه اعلام کرد.